What is more, I am a Catalan.

divendres, de febrer 10, 2006

Com ens hem de veure...

Aquest és l'aspecte (amb un toc d'informalitat, ja que encara no m'hi sé veure) que tinc quan vaig vestit de hacker legal, la meva nova feina.


Si, gent...sense veure un final immediat al jou dels estudis ara ja duc el jou del treball. La meva primera feina seriosa. Per lo que (se suposa) m'he estat preparant 25 anys a de la meva vida...(sic, sic!)

Tot ha anat bé. Sobredosi d'informació i tal...però pinta bé. L'únic que feia temps que no em llevaba per anar a currar. I l'estat de suceptibilitat aguda recent llevat és molt perillós si ja de bon matí et comencen a crispar amb notícies sobre el maleït estatut de !@#%!@$%42"}">ZX>?Z>_+MERDAAAAAAHh!!!!

Ara resulta que volen que la comunitat, aquesta nostra, de ciutadans espanyols sigui l'única part de la Nació (amb majúscula, la nostra només ho seria en minúscula) on no es discrimini per motiu d'idioma. I va, i la resta de partits amb representació parlamentaria al Principat no entenen la reacció aïrada d'ERC!!! El seu nivell d'indigència intel·lectual (expressió manllevada de "Nosaltres, exvalencians") està arribant a nivells que ja em comencen a sorprendre i tot...

Com pot ser que no vegin que aquesta reculada en l'àmbit de la llengua, l'únic que no havien retallat fins ara, és efecte de la campanya nazi-mentidera del PP? Poden ser tan babaus per permetre una altra filldeputada així del PSOE-GAL? Poden estar cecs per no veure que no poden parlar català al congrés dels diputats? Que això és discriminació, a part d'un comportament arrogantment COLONIAL?

crit atàvic:






AAAAAHHHHHHHHHHHHHRRGGGGHHHGHGHGGHGHGHGHGHGHGHHHGHHG!!!!!!!!