What is more, I am a Catalan.

dimecres, de novembre 19, 2008

Vodafone truca...

Brrr-brrr...(mòbil silenciat a la feina)


Jo - Si?
Operadora - "Hola".
Jo - Hola.
Operadora - "Pau Capdevila?".
Jo - Digui.
Operadora - "Con el senyor Pau Capdevila?".
Jo - Si, jo mateix.

La operadora penja.

Un altre dia els antecedents.

Nosaltres patim mal d'Almansa. Altres pateixen mals pitjors:

'La guerra al Congo és una guerra de multinacionals'

I nosaltres en som còmplices...Com deia la cançó:

"Amb l’estat del benestar ens han fet copartícips
de l’expoliació del tercer món."

Diu la dita persa que:

Plorava perquè no tenia sabates
fins que vaig veure un home
que no tenia peus.

Els espanyolistes dirien amb la seva llengua de serp: -Mireu si n'hi ha de causes més nobles que la catalana...- Però no per això la nostra és menys feixuga. Car els nostres pares i els seus pares si que no tenien peus, políticament parlant. D'aquí que nosaltres encara portem calçat amb els cordons entrelligats.

Salut i mort al colonialisme.