What is more, I am a Catalan.

dissabte, d’agost 02, 2008

Deixeu la feina feta abans de marxar de vacances

Feu com l'Iceta i abans de marxar de vacances doneu a la premsa (sic) tots els titulars que volgueu publicar amb la data ben clara, perquè no hi hagi equívocs.

NOTA.- Anulación de la noticia sobre Iceta (PSC) y la financiación autonómica

Copio l'extracte per si ho esborren:

Rogamos anulen la noticia tituada "Iceta (PSC) advierte que si fracasa la financiación habrá radicalización y se abrirá la demanda del concierto económico", pues se ha transmitido por error en nuestro servicio de hoy cuando es una información embargada hasta el próximo domingo.

Es todo, disculpen las molestias.


Maleïts becaris d'estiu! Com s'atreveixen a destapar la farsa de la realitat político-social en la que vivim...

Jo com que no tinc cap responsabilitat important em despedeixo de vosaltres disculpant-me per la baixa (per no dir nul·la) activitat del blog.

Comentar-vos que vaig plegar del Centre de Convencions, ara estic treballant subcontractat a Telefónica. El meu telèfon d'empresa és Yoigo i m'he de buscar la vida si necessito conexió 3G a l'ordinador.

...No pregunteu...Absurditats de la vida.

I aviat marxo a la Cerdanya. Així que passeu un bon agost i gaudiu de l'estiu.

Salut i vacances!

PS: Torno no podere evitar enllaçar aquesta cançó. Salut!


Dijous Paella - Premsa Lliure