What is more, I am a Catalan.

dijous, de febrer 21, 2008

Repàs ràpid a les cosetes que no us he explicat

La sequera que va afectar aquest blog no va durar tant com la que pateix el país i part de l'estranger; però per que no sigui dit faré un repàs de les cosetes que no us he explicat, potser algunes ja les sabreu, si hem parlat.

  • Vaig deixar la feina a la "gran" consultora fastiguejat, avorrit i cabrejat. Em van quedar a deure diners, els madrilenys de merda -Com si no ens robèssin prou!-. Però em vaig tirar quasi 3 mesos de vacances.
  • M'he emancipat i visc en parella amb 2 gats nous, la Mel i en Mató, els meus "ninos" els van adoptar els meus pares i viuen amb ells. Aprofitant les llargues vacances vam fer el trasllat i part de les reformes.
  • Vaig trobar feina en el sector de la seguretat informàtica però ja era massa tard i havia avorrit l'ofici. El segon dia no hi vaig tornar.
  • Vaig trobar feina en el sector de "l'hostaleria tecnològica" en una mena de palau de congressos i -de moment- m'hi he quedat. Tracto força amb guiris i estic practicant un xic més l'anglès.
  • He ampliat les meves activitats esportives amb un dia de Capoeira Regional a la setmana. Ara mateix tinc problemes en un canell a arrel d'això però m'ho passo força bé amb aquesta nova activitat. A més, conec gent de nacionalitats diverses i és força enriquidor,
  • M'ha afectat la desafecció montilliana. Però jo no sóc desafecte a les maneres dels polítics -que també- sóc desafecte al sistema -Ui! que això no els hi agrada que es digui...-.
  • A arrel d'això m'he tornat una mica bel·ligerant amb els ocupants -que no es confonguin els que pensen que tots els immigrants ho són-. Ells em diran xenòfob...o feixista...o les dues coses! Els hi agrada fer-se passar per víctimes als fills de puta. En fi...s'ha acabat ser conciliador.No hem de deixar que tinguin pau en aquesta terra fins que ens emancipem com a poble, també.
  • Votaré blanc o nul. No vull sentir a parlar més de democràcia fins que deixi de ser espanyola. No tornaré a votar cap partit fins després del referèndum d'autodeterminació. La pilota és al terreny dels partits que així ho vulguin. Però hem de tenir clar que, així com no es pot treballar la terra aixada podrida, no es pot aconseguir la independència per via democràtica quan la democràcia està podrida.
  • Tot i això vull trobar altres maneres de treballar per la consecució d'un Estat per a la meva nació. Queda pendent trobar la manera de treballar-hi fora del sistema, cosa que m'igualara als compatriotes que no són ciutadans de la Comunitat autònoma catalana de l'Estat ecspanyol i que votant no poden fer-hi res.




Així de sintètic. Fins un altre moment.

4 Comments:

  • "La pilota és al terreny dels partits que així ho vulguin."

    Si tu no vas a votar, ells no tenen cap pilota. La pilota els la dones tu amb el teu vot. Si no votes no hi ha pilota.

    By Blogger mai9, at 21 de febrer, 2008 15:53  

  • Doncs jo vaig llegir fa temps que és millor no votar, puix que llavors no fas augmentar el percentatge mínim de vots per aconseguir representació a les cambres, cosa que perjudicaria als partits minoritaris.
    Aquesta va ser la meva opció les passades el·leccions i ho seguiran sent durant força temps (segurament fins que les CUP es presentin allà on em toqui votar).

    By Blogger raver, at 21 de febrer, 2008 16:12  

  • Efectivament, jo no vull donar poder als polítics catalans a Madrid, així de clar.

    Si volen ser ministres o presidents de la República catalana, parlem-ne. Per la resta res.

    Ja me n'he fartat. Comprendreu que no n'hi ha per menys.

    De moment només demano salut i peles!

    Sobre les minories i l'aritmètica del vot:

    Si els partits regionals ja hi tenen poc a pintar, encara menys els partits "friquis". Em sap greu però si, votar en blanc (nul no ho se) computa i fa incrementar el nombre de vots necessaris per superar el llindar d'exclusió.

    Fa poc vaig llegir un estudi força interessant sobre quant valia el vot individual en funció de qui votaves. Matemàtica electoral!

    Son matemáticas: Lo que vale tu voto

    Salut!

    By Blogger kapde, at 22 de febrer, 2008 00:28  

  • raver, no votar afavoreix el partit majoritari.

    By Blogger mai9, at 22 de febrer, 2008 14:50  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home