What is more, I am a Catalan.

dilluns, de febrer 04, 2008

Consell gastronònic

L'altre dia vaig anar a comprar pernil del bo per convidar a sopar els meus pares i el venedor em va dir que anés amb compte amb el pambtomàquet quan es tractés d'acompanyar-hi productes ibèrics.

Resultarà que amb aixó també som incompatibles!...

La qüestió és que l'acidesa de certs tomàquets pot desvirtuar els productes de porc espanyol. Garrí ibèric, vull dir...Ara entenc perquè no li diuen espanyols a aquest productes...Lomo de cerdo espanyol, paletilla de cerdo espanyol...Sona malament...clar.

En fi...tinc ganes de tornar a omplir de divagacions diverses aquest petit racó d'Internet...Començo amb un petit TO-DO i una cançó d'una artista que vaig sentir al Palau de la Música al concert d'homenatge a l'Ovidi Montllor i em va embruixar: Lídia Pujol.



To-Do list:
  • Assolir un grau superior d'agilitat per tal de progressar en les arts del taekwondo i la capoeira.
  • Aprendre a tocar l'acordió diatònic.
  • Aprendre a fer sevir la canon EOS 350D que em va costar quasi un sou de mileurista (sense comptar pagues extres) que cobrava abans.
  • Llegir tots els llibres (més de 20) que em vaig comprar el curs passat i encara no he llegit.
  • Millorar la meva tècnica culinaria. Em pot ajudar el Corpus de la cuina catalana que em vaig comprar l'any passat...
  • El mateix amb els CDs que em vaig comprar. Aquí potser ajudaria, a part de temps, una eficient organització dels MP3s amb un magnífic iPod o iPhone...Esperarem a hackejar un d'aquests últims...
  • Relacionat amb l'anterior, intentar entendre els discos de Lo pardal roquer.
  • Recuperar el contacte perdut amb amics cosins, germà, etc.
  • Orientar la meva carrera professional cap a...
  • ...
  • Pensar què vull se de gran.
  • Fer algun bé als meus compatriotes. No, els conciutadans espanyols que els bombin (en el bon sentit de la paraula, eh...que l'Audiencia Nazional està alerta...).
  • No tornar a claudicar canviant-me al castellà.
  • Portar la meva xiqueta a París.
  • Tornar-me a enamorar. De la mateixa dona, si cal...
  • Acabar la cuina i l'habitació. Pensar en nous horitzons bricolàstics.
  • Crear un fotolog, escriure un llibre i dibuixar un còmic.
  • Plantar una arbre. Si pot ser, mil·lenari i de tres branques.
  • Tenir 25 fills neo-almogàvers. S'accepten voluntàries! XP

2 Comments:

  • No sabia de la teva afició a la capoeira... la practiques en algun gimnàs d'allà Sants? És que tinc 1 amiga que també hi està apuntada i viu per aquella zona, aviam si encara coincidireu a les classes heh!
    M'agrada la llista, tota plena de bons propòsits, i intentaré que assoleixis, com a mínim, el de recuperar contacte amb amics.
    Ens devem 1 sopar tant al meu pis com al teu, amb partida de PSPs inclosa ^_~
    Salut company!

    By Blogger raver, at 08 de febrer, 2008 09:11  

  • Si...fa un temps m'hi vaig apuntar. No ho havia explicat al blog durant aquesta època de sequera creativa.

    Jo entreno al Poliesportiu de la Mar Bella i algun dia a l'UBAE de Gràcia. Al grup Porto da Barra Barcelona.

    Hi entrenen forces noies. Em serveix per alegrar-me la vista i variar una mica del taekdondo tot complementant l'acondicionament físic.

    Ens devem un sopar doncs.

    Salut!

    By Blogger kapde, at 12 de febrer, 2008 23:33  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home