What is more, I am a Catalan.

divendres, de juny 02, 2006

Jo vaig amb Argentina

Com deia la cançó...

Josep Ma. Cantimplora i l'orquestra cloratita - El porró (ritme de 'porrompompero')
(...)
Però em va robar
em va fotre el porró un bombero, porró
em va fotre el porró un bombero, porró
que anava a apagar foc
em va robar
em va fotre el porró un bombero, porró
em va fotre el porró un bombero, porró
que anava a apagar foc.
I una nit a la taverna
estavem de celebrada
que la selecció espanyola
havia estat eliminada
havi-havia estat eliminada
la sele-la selecció espanyola
i això-i això és el que més m'agrada
(...)

No prou enutjat perquè "la Caixa" patrocini la "selección nacional". Ara hem de veure en què es gasten els diners que haurien d'anar destinats a obra social...

Aquest matí he rigut amb els presentadors dels Matins de TV3 després de veure la patètica escena d'aquesta selecció decadent i desencisadora tant per qui li agrada el bon futbol com a qui li sua. Després de passar el vídeo que trobareu a l'enllaç següent, sortia la periodista dels esports amb cara de cirsumstàncies veient com els 2 presentadors del programa es partien de riure de mala manera. HAHAHA!

Aquí podeu veure la diferència de sensibilitats entre lo 'ehpan~ol' i lo argentí:











Salut i força Argentina.

3 Comments:

  • L'altre dia el meu cosí deia orgullós que havia 'perdut' la nacionalitat ecspanyola...

    Tant de bo l'hagués conservat perquè ell, ara, des d'una prespectiva andorrana considera que aquest estatut s'ha de rebutjar. És dels bons...

    Salut!

    By Blogger kapde, at 02 de juny, 2006 01:11  

  • Molt bo el detall de la retransmissió en català del salt de trampolí.
    Diferències principals enter les dues seleccions: Argentina té varis jugadors de classe mundial, La Furia Roja, en tenia un però ja és vell; i l'altre és que la selecció sudamericana té un equip de publicistes força competent, el de l'altra... no comments.
    Salut i "NO" a l'Estatut!

    By Anonymous Anònim, at 02 de juny, 2006 12:32  

  • Ànims Raver!

    Tu ens en dones molts des de l'estranger. Els necessitem.

    Espero veure'ns aviat.

    Salut!

    By Blogger kapde, at 06 de juny, 2006 12:00  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home