What is more, I am a Catalan.

dimecres, de novembre 22, 2006

Merda Windows XP, merda Blogger i merda RENFE!!!

ACTUALITZACIÓ (27/11/06): Al final RENFE ha hagut de sortir al pas de la conversa -àdhuc presa de pèl- que ha fet tant rebombori darrerament. En resum, tot i fals, el fet que hagi colat significa que els prejudicis interpretats pel personatge só -no gens menys- versemblants. ;)

Qui és esclau del tòpic? A Olla De Grills ho analitzen amb la solvència que els caracteritza. Jo crec que tots. Però la història ens avala a nosaltres. Els castellans (que a partir d'un punt podem anomenar ecspanyols) van conspirar per subjugar-nos i ara consideren que nosaltres conspirem per alliberar-nos. Ells -els oligarques, autoritaris, etc, etc. castellans- van destruir el que hauria pogut ser Espanya i del que ara ja no en volem saber res.

Vist a naciodigital.cat.



ARRRGGHGHGHGGHG!!!!

Tenia el post quasi acabat i -va i entre el puto Windows XP i el puto Blogger- he perdut del tot el que havia escrit!

Si, estic en Windows perquè fa una setmana va decidir finar per les bones la placa base del PC d'escriptori i estic amb del portàtil de la feina ja que estic obligat a canviar placa+CPU+memòria+VGA. Mai més Windows XP.

MErrrRRRRrDAAAAHHHH!!!!!!!

Espero asserenar-me i reescriure'l, de nou, demà.

Ja no em quedarà tan bé, però... :(

Enllaço una reflexió tardana sobre el tema que tractava:

La depressió postelectoral

Bon vent!

PS: Que consti que no estic ni considero que l'ànim general hagi de ser de depressió. A més m'acabo d'oblidar de cop de l'emprenyada escoltant aquesta joia de l'anticatalanisme i el sectarisme nacionalista espanyol d'una empresa tan estimada per tots com és la RENFE.


Fragment d'una conversa radiofònica a RAC1 que pretenia donar respostes al problema de la RENFE. Extret de www.terricabras-filosofia.cat. AL·LUCINANT.